תיאור כללי
כתלות בקלט שיכיל משתמש וטווח תאריכים יבדקו מול בסיס הנתונים כל מיני סטטיסטיקות (כמה פגישות יש למשתמש לטווח הנ"ל, כמה פגישות הוא יצר לאותו הטווח, מהו היום עם מספר הפגישות הגבוה ביותר, מה משך הפגישה הקצרה / הארוכה ביותר וכד’). נתונים אלו יוכלו להיות מוצגים למשתמש על פי בקשה
מה ההצעה כוללת?
- בדיקות חוקיות קלט (משתמש, תאריכים תקינים, תאריך סיום גדול מהתחלה וכ"ו
- פניה לבסיס הנתונים לביצוע השאילתות (ידרשו כנראה שדות נוספים מול המצב הקיים כרגע)
כולל שינויים בקוד? אם כן, איפה?
שירות חדש
האם יהיו שינויים במסד הנתונים? אם כן, איפה?
כן, לטבלת הפגישות יתווסף תאריך ושעה של יצירת הפגישה (להבדיל מתאריך ושעה שבה תתקיים), תאריך ושעת סיום. שדות ספציפיים יוחלטו בהמשך
האם יהיה שינוי ב־frontend? אם כן, איפה?
הנתונים יוצגו בהמשך ב front end כמובן כשהשירות יופעל
אילו טסטים יגרמו לטיקט להיחשב כ"עובד", ויאפשרו לנו לסגור את הטיקט ולהגדיר את המשימה כהושלמה?
- מספר פניות עם פרטי משתמשים שונים / טווחי תאריכים שונים
- פניות אשר לא מחזירות נתונים כלל (למשל משתמש ותאריכים לפני הפגישה הכי מוקדמת שלו)
- נתונים שגויים (למשל משתמש שלא קיים)