תהליך עבודה נכון

היי, אני חושב שאנחנו מייצרים לעצמנו בעיה של תהליך עבודה לא נכון…
אני בטוח לא מבין גדול ביצירת דברים שכאלה אבל האם אנחנו לא צריכים לבנות קודם את האבני בניין הראשונות, בשביל להגיע לכל התוספות שאנחנו רוצים לבנות.
בעיקר כדי לבנות את האתר בצורה נכונה ואיכותית?
זאת אומרת לפני שאנחנו מוסיפים הרבה פיצ’רים יפים ונחמדים.
דעתכם?

5 לייקים

תציע דרך עבודה נכונה?
מה סדר הבנייה הנכון לדעתך?
מה בסיסי ומה לשלב אחרי?
אתה צריך להיות מאוד מפורט…

אני חושב שצריך להתחלק לקבוצות, ולהתחיל פגישות בזום או משהו בסגנון.
וליצור תהליך עבודה לפי תאריכים.
אפשר להשתמש ב-Monday.com לניהול.

2 לייקים

לא הצעתי דרך עבודה נכונה בפוסט הראשי.
הסדר בנייה הנכון לדעתי זה לייצר את הפיצ’רים שהם קודם כל האתר הבסיסי, לוח שנה ומשם להתחיל לבנות עליו את שאר הפונקציות המגניבות שאנחנו רוצים.
באמת אפשר להתחלק לקבוצות ולייצר עבודה משותפת.
בין אם בפן העיצובי ובין אם בפן התכנותי אנחנו צריכים לייצר עבודה משותפת…

3 לייקים

נשמע מעולה, אני ממש בעד!

לייק 1

זה אחלה. אני מוכן לזרום עם כל דרך עבודה שתחליטו שנכונה כל עוד באמת יהיה owner לכל טיקט.
מוכן אפילו לעבור בין פגישות כדי לעזור ולתת פוש

5 לייקים

אולי להשתמש בתיעדוף טיקטים או לחלק ל-קטגוריות/אזורים שונים של המוצר על מנת לדעת איזה טיקט הוא בלוקר של מי.
למשל: כל הטיקטים שקשורים ליצירת event, כל הטיקטים שקשורים לתצוגת לוח השנה, כל הטיקטים שקשורים להגדרות המשתמש וכו’.

לייק 1

מסכים עם ההנחה הראשונה. אני נתקל במספר מקומות שאני צריך משהו שהוא לגמרי לא בסקופ של הטיקט שאני עובד עליו אבל שהוא בטיקט של מישהו אחר ושזה מונע ממני להמשיך את העבודה.

נראה לי שהדברים החשובים שצריכים להיות גמורים קודם אלה דברים שקשורים לDB, ניהול משתמש, והבסיס של לוח השנה. עיצוב CSS גם חשוב, אבל אפשר לעבוד עם עיצוב זמני עד שזה מסתיים.

2 לייקים

אני ממש מסכים.
אני נתקל באותה בעיה…

אז מה הדיבור?
אפשר לקדם משהו ספציפי?

כרגע יש בפורום 2 פוסטים שלי

  1. מרכז את כל הטיקטים שאושרו.
  2. מרכז קבוצות עבודה שהתחברו.

דבר נוסף שצריך לעשות אבל זה כבר לומר לאנשים על מה לעבוד:
ייצור הפונקציות הבסיסיות ביותר… שאני מאמין שחלק מהאנשים שעובדים

לייק 1