checkout – מקבלת רשימת פריטים לרכישה המיוצגים על ידי מחרוזות, ומחזירה את הסכום לתשלום.
מה הכוונה מיוצגים על ידי מחרוזות? האם שם הפריט הוא מחרוזת? מה בנוגע לכמות?
בהנחה שגם מקבלים כמויות (אם כי עדיין לא ברור אופן הקבלה), האם היא מחזירה False במידה ואחד הפריטים המבוקשים לא קיים בכמות מספקת בחנות?
purchase - מקבלת רשימת פריטים לרכישה וסכום כסף מהלקוח. מבצעת את הקנייה (מעדכנת מלאים ויתרה).
שימו לב שאפשר לרכוש רק אם הפריטים נמצאים במלאי על המדפים. הפעולה תחזיר עודף ללקוח במידת הצורך, ולא תבצע את הקנייה אם התשלום לא מספיק.
במידה וסכום הכסף לא מספיק, האם ומה היא מחזירה מעבר לכך שאינה מבצעת את הקניה?
refill – מעדכנת את המלאי במדפים מתוך המלאי במחסן. החנות יכולה להחזיק על המדף לכל היותר 10 פריטים מכל סוג.
ברורה עד כמה שהצלחתי לתהות על קנקנה
restock – מבצעת קנייה של סחורה מהספק. מחיר הרכישה של כל פריט מהספק הוא חצי מהמחיר ללקוח.
הפעולה תעדכן את המלאי במחסן ותחסיר את סכום הכסף המתאים מיתרת המזומנים של החנות.
שוב - באיזה אופן מועברת רשימת המוצרים והכמויות לספק? מה קורה אם העלות הכוללת נמוכה מהמאזן שיש בקופה של החנות?
end_of_day – מבצעת סגירת קופה.
מוודאת שהחשבון הנוכחי תואם לכל ההכנסות וההוצאות שהיו ב־12 השעות האחרונות ותואם את שווי המלאים, כדי לוודא שלא נגנבו פריטים.
הפעולה תדפיס דוח של כל התנועות שבוצעו לאורך התקופה – הוצאות והכנסות, הן של מלאי והן של כסף.
מה בדיוק הבדיקות שצריך לעשות? פירוט ההשוואות שצריך לעשות?
היי,
עבור checkout -
רשימה של פריטים. אני רוצה 2 חולצות יהיה כתוב ['shirt', 'shirt']
אפשר להחזיר None במקרה הזה שבו אין מספיק במלאי
עבור purchase - גם כאן ניתן להחזיר None אם התנאים לא מתקיימים.
עבור restock - כנ"ל. אפשר להחזיר None במידה ואי אפשר להשלים את הפעולה.
עבור end_of_day -
לכתוב לך את החשבון? זאת מטרה התרגיל.
אם התחלתי את היום עם כסף X וסחורה Y - בסוף היום כמות הסחורה שירדה או התווספה צריכה להיות תואמת להוצאות ו/או הכנסות של החנות, בהתאם לנתונים (אם קניתי מהספק אז קניתי בחצי מחיר)
למה Checkout צריכה שיהיה מספיק במלאי?
זה רק להגיד להם כמה זה יעלה, לא מתבצעת רכישה…
אני יכול לשאול כמה עולות מיליון חולצות, רק אם אין חולצות במוצרים של החנות אז להחזיר NONE
כשהלקוח מבקש לקנות מוצרים - הוא מעביר רשימה של מחרוזות. כל מחזורת מייצגת את השם. הלקוח “טיפש” - הוא לא יודע מה סוג המשתנה שהחנות שומרת מאחוריו את המוצרים. מבחינתו אם הוא רוצה תפוח הוא כותב ‘apple’.