אורטל קומבט 2 - החייאת שחקן

לפי מה שאני מבין מההוראות - החייאת שחקן מתבצת רק בתורו, זא אומר עד שלא מגיע תורו אסור לשחקנים אחרים לתקוף אותו (גם אם הוא לא מת לחלוטין אלא רק ברובו)
נראה לי שיותר הגיוני לשנות את ההגדרות כך שההחיאה תתבצע מיד אחרי שהחיים שלו מגיעים ל-0, כפי שהיה בחלק 1 של התרגיל (מחברת קודמת).

זה גם יותר הגיוני אחרת עלול להיות מצב בסיום תור שבו לכאורה יש לי מנצח למרות שהשחקן השני לא מת לחלוטין פשוט עוד לא הספיק להחיות את עצמו :wink:

דווקא נשמע לי סביר. בהרבה משחקים קיימות הגנות דומות של cooldown למוות כדי שיתאפשר לשחקן לשחק קצת לפני שכולם מתנפלים עליו :slight_smile:

“מנצח” מוגדר רק אם שאר השחקנים מתים לחלוטין, לא ברובם

2 לייקים

זאת אומרת שהשחקן מוגן מהתקפות כל עוד הוא לא עשה revive?

נכון 2020202020202020220

שאלה נוספת - האם הדינמיקה של “רשימת אויבים” ממשיכה להתקיים בגרסא הזו של התרגיל, או שבחירת השחקן המותקף היא רנדומלית בכל תור?

הדינמיקה ממשיכה להתקיים, הקוד אמור להיות מבוסס על זה של א"ק 1

לייק 1

לא עלול להווצר מצב שלמנצח (לפחות ממה שנראה עד השלב הזה במשחק) אין את מי לתקוף כי היחיד שעדיין לא מת לחלוטין הוא מת ברובו?

זה יכול לקרות. זו גישה קצת סוציאליסטית אבל מקובלת במשחקים, שנותנים לאנשים שמתו קצת פור

אני דווקא לא בטוחה שזה יכול לקרות אם שחקן לא יכול לתקוף את עצמו.
כדי שיהיה תור שבו השחקן הוא היחיד שחי צריך שבתור לפני כן השחקן ששיחק ימות - כלומר יהרוג את עצמו - אחרת השחקן ששיחק לפני אמור לחיות גם כן.

2 לייקים

שאלה באותו נושא,
אם שחקן בא לתקוף את האויב האחרון שנוסף לרשימת nemeses שלו, ואותו שחקן כבר מת ברובו (או לחלוטין) אז הוא עובר לתקוף את את האויב האחד לפני אחרון? או שהפעולה attack תחזיר כבר False?

את האחד לפני האחרון, ואם הוא מת ברובו אז את זה שלפניו (…), אם אין מי לתקוף אז False

לייק 1