האם החייאת השחקן צריכה לקרות בתוך פעולת התקיפה (מרגע שהחיים של השחקן המגן יורדים ל0)?
כמובן שאכתוב פעולת החייאה כדרוש בתרגיל, אך איפה אמורה להיות ההפעלה שלה?
תודה רבה!
נ.ב אני מצרף להגשה פונקציית בדיקה דליקטס עם הפתעות “א-לה-ים” בשמות השחקנים!
אפשר לשים בדפסות בפעולת התקיפה? (מי תקף את מי, כמה חיים ירדו…)
אני יודע שזה לא דרוש בתרגיל, ואם זה מסבך או לא מתאים אכלול הדפסות בפונקציית הבדיקה שאני כותב.
מצטרף לחגיגה, מצויין בשאלה שבמידה ואין לשחקן אויבים וקראו פעולה attack ללא מופע של שחקן אחר נדרש להקפיץ IndexError.
לא למדנו עדיין טיפול בשגיאות או הקפצת errors, איך אנו נדרשים לטפל בנושא הזה? סתם להחזיר string?
ממליצה לשחק יותר משחקי מחשב
יש משחקים שבהם המטרה היא לא להרוג את היריב עצמו - למרות שזה לרוב שימושי - אלא למשל להרוס את הבסיס שלו. ואז אם אתה הורג את השחקן היריב הוא חוזר לתחייה, בצד השני של המסך, ואתה מקבל למשל exp וכסף לקנות חפצים שיעזרו לך, ולאט לאט עולה ברמות, מתחזק וכו’
וזה גם כתוב מתחת לקוד
“אם בעקבות פעולת התקפה שחקן מסוים הגיע הגיע ל־0 חיים או פחות מכך, הוא נחשב למת ברובו.
דאגו שהשחקן יעבור החייאה וצרפו את מי שהתקיף אותו לרשימת ה־nemeses של השחקן.”
א. למה שלא תתן אפשרות לא לאתחל וגם אפשרות שכן לאתחל עם אויבים
ב. תתן שמות של אויבים מושבעים ידועים ואז אין בעייה סתם לתקוף גם אם הם לא רשומים ברשימת אויבים עדיין