היי ערב טוב אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם 2 נקודות.
הראשונה, לא הייתי סגור והגדרתי כיתה כ23 תאריכים אקראיים מתוך שנה אקראית מתוך (וזה מביא אותי לנקודה השנייה) רשימה של 16 שנים שבהן 4 שנים מעוברות.
האם אני עומד בדרישות?
בכ"מ התוצאות יוצאות לי כ51% כך שנראה שזה כן משיג תוצאה רצוייה
תודה רבה אמן שזה סבבה
aviadamar
בגדול זה תמיד יהיה באזור ה51 אחוז כי זהו הפרדוקס, אולם שים לב שלמרות שהתצואה תמיד תהיה דומה לתוצאה הכללית, הבדיקה שלך לא תואמת את דרישות התרגיל.
אתה צריך שה23 תאריכים יוגרלו בטווח שנים שונה ולא עבור אותה השנה (כדי לאפשר מצבים של שנים מעוברות וכו)
ההגדרה של “כתה” המתואר בתרגיל הוא יותר כמו כתה באוניברסיטה ולא כתה בכתה א’ - כלומר היא פחות היגיינית מבחינת השנים.
roistamp
נכון אבל שילבתי פונקציה שבוחרת באקראיות את השנה מתוך תווך שנים הכוללים שנה מעוברת.
וואי אוף קשוח
aviadamar
אבל אם הכתה אמורה להיות מעורבת, הבדיקה שאתה עושה פוגעת לה בסטטיסטיקה כי שוב היא מכניסה את זה למקום של שנה אחת שנולדו בה כולם. כלומר, אם נבחרה שנה מעוברת, כל התלמידים בכתה שלך יהיו שייכים לשנה המעוברת הזו. (ולכן יתכן מצב שכולם נולדו ב29.2) כלומר באותה המידה יכול פשוט לא להגריל שנה.
ולדעתי זה לא מה שהתרגיל בא לבדוק, הדרישה לטווח שנים, כלומר לכיתות “מעורבות” הוא כדי להראות שגם אם אנשים נולדים בשנים שונות, ומעוברות (מגוון האפשרויות גדול) עדין הפרדוקס יהיה נכון.
מה גם, שאם יורדים ממש לדקויות של זה, שנה מעוברת היא לא רק כל 4 שנים, יש לה גם תנאים אחרים.
למשל שנת 1900 מתחלקת ב4, אולם היא לא נחשבת שנה מעוברת.
roistamp
נכון נכון
לגבי הסעיף האחרון, אתה בכל מקרה בסיטואציה הזו תבדוק טווח של גג 20 שנה כך שהסיכוי שתחרוג מעניין ה1\4 הוא די נמוך
aviadamar
למה שלא פשוט תכניס את זה לפרמטר ואז התכנית שלך תדע להתמודד עבור כל n שנים שהיא לא תקבל ?