לגבי שיעורים להגשה (ציונים, תיקונים והאם הם קבילים)

קצת לא ברור לי מה קורה. עד כה אני פותר כל שבוע את התרגילים ומגיש. כשאני מחפש לראות משוב אני מוצא שחלק מהתרגילים נבדקו וחלק לא (ואני משער שזה פשוט עניין של זמן עד שייבדקו). אבל מה שלא ברור לי זה איך קבלת התעודה בסוף נקבעת? אם אני טועה בתרגיל מסויים, זה יכול לגרום לכך שלא אהיה רשאי לקבלת תעודה בסוף הקורס?
עוד דבר שלא ברור לי: למדנו בשבוע השני איך לחפש דברים בשביל לעזור להתייעלות שלנו. בחלק מהתרגילים מאז אני השתמשתי בידע הזה ולפעמים כשהתקשיתי חיפשתי ונעזרתי בכלים האלו על מנת לפתור את התרגיל. מצד שני, אני יודע שאסור לנו להשתמש בדברים שלא למדנו (ובגלל זה אני משתדל להעזר בכלים חיצוניים כמה שפחות). מה שאני לא מבין זה איך אני אמור לדעת מה כן ומה לא? אם עשיתי משהו שסהכ נראה לי הגיוני, זה יכול לפגוע בזכאותי לקבלת תעודה? איך אני יכול לדעת בדיוק מה כן ומה לא?

דאג לא להעתיק תשובות של אנשים אחרים, ושהקוד שאתה מגיש ירוץ ויעבוד.
טעות במקרה קצה לא תשפיע על תעודה מן הסתם, גם אם זה יקרה ביותר מתרגיל אחד.
הגשה קונסיסטנטית של תרגילים ברמה מזעזעת שלא עוברים סף ודאי שתשפיע.

הנטייה שלנו היא לתת לכמה שיותר אנשים תעודה, ומצד שני לשמר את הערך של התעודה עבור אלו שקיבלו אותה.
אנשים שהגישו קונסיסטנטית תרגילים שלא עוברים סף (בפרט: שלא עובדים, וגם שמתעלמים ממקרי הקצה) לא יזכו בתעודה.

הגש את כל התרגילים ודאג שהם יהיו ברמה הכי טובה שאתה מסוגל, ויהיה בסדר.
אנשים שהגישו תרגיל ריק וכתבו “לא הספקתי” או הגישו print כדי שיהיה שם קוד שרץ לא יהיו זכאים לתעודה.

2 לייקים