אהלן,
רציתי לשאול- לפני תרגיל 30 שבחוברת השישית נכתב כך:
“בתרגול זה השתמשו במידת הצורך בתיעוד של פייתון כדי לגלות פעולות שלא למדנו עליהן.”
אכן השתמשתי עבור התרגיל בפעולה שטרם למדנו עליה עד אותה נקודה אך קיבלתי הערה שפעולה זו טרם נלמדה…
אם כך, לא הבנתי למה התכוונתם כשנכתב שעלינו לחפש מידע אודות פעולות שטרם הכרנו…
אשמח למשוב על מנת להבין האם לא הבנתי כראוי את ההוראות…
תודה רבה וחג שמייח
Yam
היי שיראל, בהחלט יכול להיות שטעות אנוש.
אפשר בבקשה קישור לתרגיל המדובר?
shirela
היי ים
תודה רבה על המענה המהיר!!
איך אני מצרפת קישור?
Yam
הולכים לחלון של התרגיל, ניגשים לשורת הכתובות, מעתיקים את הקישור ומדביקים כאן בהודעה
ובכן, זו אשמתי אני בדקתי את התרגיל, מתנצל.
מה שכן, חשוב לזכור מה הייתה מטרת התרגיל – למצוא דרך לסדר את המספרים בסדר עולה. נסי למצוא דרך שתעבוד גם אם היו 1,000 מספרים וביניהם כמה מספרים חסרים
(תרגול צד, אין צורך להעלות שוב פתרון)
shirela
מעריכה את הכנות הנחתי שיותר סביר שאני לא הבנתי כמו שצריך…
כדי להבין - השתמשתי בפונקציה לא נכונה?
שוב תודה על התשובות המהירות וכמובן על כל המכלול שאתה והצוות בניתם ומנהלים:slight_smile:
Yam
מצאת פונקציה שעובדת – פשוט מה שהיא תעשה זה ליצור רשימה חדשה עם המספרים מ־1 עד 10, במקום לסדר את הרשימה שנתונה בתרגיל.
הייתי רוצה שתמצאי דרך לסדר את הרשימה הקיימת ולא ליצור אחת חדשה