הבטחתי ולכן אקיים

כמעט שבת שלום לכם חברים!
אני ממש נרגש לבשר לכם שסוף סוף אחרי מאבק של חודשים ארוכים
שבו התמודדתי עם הקוד של איקס עיגול שלא מפסיד לעולם (שחקן נגד מחשב)
באמצעות פונקציית מינ_מקס וממש שברתי את הראש על זה… אז חבר טוב שלי עזר לי לפתור את כל הבאגים במימוש… :shushing_face: :wink: :innocent:
בכל מקרה, מי שרוצה להתרשם מהתוצאה יכול להוריד את הקוד ולשחק בכיף!
אשמח כמובן אם תעשו לייק על הדרך או לתת כוכבים (כי זה מה שעובד היום!)
הקוד נמצא בGIT HUB כמובן:
הקובץ עם המלה FINAL בתוכו
השלב הבא לשדרוג הוא במקום שהשחקן יכניס ידנית את המיקום אני מעוניין שאפשר יהיה ללחוץ עם העכבר על המיקום… אין לי מושג איך עושים זאת… אז אם יש מישהו שמעוניין להרים את הכפפה
ושנכתוב את העניין יחדיו , אשמח מאוד!
תודה שהגעתם עד הלום!
איל

נ.ב.
סיימתי גם את 4 בשורה שלא מפסיד לעולם בלוגיקה דומה… והוא עובד מצויין
אבל מפאת גודל הלוח ומספר האפשרויות שהמחשב צריך לחשב
אז הוא לא חוזר בזמן סביר… אלא ממשיך לחשב ולחשב ולחשב… הבנתם את הרעיון…
ולכן לא פירסמתי את הקוד למשחק זה…
אבל מי שרוצה אין לי בעיה לשלוח לו גם את הקוד למשחק 4 בשורה שלא מפסיד לעולם.
(מי שמעוניין שישלח לי הודעה בפרטי)
:slight_smile:
עד כאן
סופית
איל

2 לייקים

לצערי אין לי זמן להתעמק בקוד,
מבחינת המשחק.

השחקן מחשב מתחיל תמיד ראשון ותמיד מתחיל במשבצת 1, ולכן כל משבצת שבה ישים השחקן האחר (אני למשל) שהיא לא במרכז אני אפסיד.
וגם אם אניח את הנקודה במרכז - בגלל שהשחקן המחשב מחשב את צעדיו קדימה, אם אני אמספיק עירני זה תמיד יגמר בשוויון.

בעיני זה מרגיש שזה מאבד את המשמעות שלו.
הייתי מציע להפוך את זה - לעשות שהשחקן שהוא אינו המחשב מתחיל ראשון.
זה בהכרח יציב את המחשב בדילמות יותר מעניינות ומן הסתם יאפשר מגוון רחב יותר של אפשרויות משחק.

נאמר כבר בעבר - אבל אתה עושה שימוש בbreak ולא שימוש בטיפול בשגיאות. לדעתי פספוס.