אורטל קומבט חלק 2 - טעות בשאלה?

כתבו שהפעולה ATTACK מחזירה TRUE או FALSE בהתאם למצב …
ובפעולה MAKE_MOVE אומרים שהיא מחזירה NONE , עכשיו באיזה מצב היא מחזירה NONE כי לפי ההוראות אין מצב כזה.
תודה לעוזרים.

נכון יש שם אי התאמה. פשוט תחליט עם מה אתה בוחר לעבוד None או Flase. ותשאר סיסטמטי.

לייק 1

ממליצה לבדוק גם פה, נראה לי שזה עונה לשאלה :wink:

בלי קשר, ממליצה גם לשים לב למהו הערך הבוליאני של None

2 לייקים

מתפרצת לשאלה,

remove_player –
מקבלת שחקן ומסירה אותו מהזירה. אם הוא אינו בזירה או אם הקרב כבר התחיל
מחזירה False

שימוש שאני רואה בפעולה במשחק, היא רק כשאשר שחקן מת לחלוטין,
אך אי אפשר להשתמש בה כי הקרב כבר התחיל…
אם כך למה היא נועדה המתודה של remove_player
והאם פשוט להסיר בדרך אחרת את השחקן שמת?

לייק 1

המתודה נועדה לאפשר למי שמשתמש בתוכנה שלך להוציא מהזירה משתמש שהוכנס לזירה ועכשיו רוצים להוציא אותו, בין אם הוכנס בטעות או שרוצים להכניס שחקן אחר במקומו כי הזירה מלאה. בכל מקרה הכוונה היא לביצוע הפעולה על ידי המשתמש לפני שהתחיל הקרב.
אם את צריכה להסיר שחקן מהרשימה כי הוא מת אין שום צורך שתשתמשי במתודה. את לחלוטין יכולה, אבל כמו שאמרת המתודה הספציפית הזאת לא מתאימה לכך. אפשר לעשות את זה בצורה מפורשת, להשתמש לשני המקרים במתודה אחרת שעושה את הפעולה ללא תנאי, או כל רעיון אחר שעולה לך.

4 לייקים