היי,
לא כלכך הבנתי… אם אנחנו מקימים שחקן חדש רק עם השם שלו אז אנחנו בהתחלה
מניחים שרשימת האויבים שלו ריקה?
ובפעולת attack אני בעצם מוסיפה אויב חדש לרשימת האויבים של השחקן?
הקוד יותר קריא, כשיש משתנה שברור מה הפואנטה שלו, ולא מספר שמרחף שם וצריך להבין מאיפה הוא הגיע, ולמה דווקא המספר הזה.
גם יותר קל ככה גם לתחזק עם הקוד בהמשך, כי חיפוש שם של משתנה (טוב, ספציפית L פחות) זה יותר נוח מאשר חיפוש של “1” בקוד, שלכי תדעי איפה עוד הוא מופיע, והאם הוא קשור למה שאנחנו רוצים לשנות, או שזה “1” שבכלל קשור למשהו אחר…