משחקי הרעב - לא מבין את השאלה

ראשית , תודה על הכל , חשוב לי להגיד את זה שוב ושוב.

לגבי השאלה -

אני מבין שהיא מתחילה מקודקוד מסוים הולכת מחצית המרחק עד לקודקוד השני (שזה בעצם חצי צלע) ונעצרת , אני לא כל כך מבין מה הקשר למספר הצעדים , אלא אם נגיד שאחרי שהיא נעצרת באמצע הצלע היא שוב בוחרת קודקוד ושוב הולכת את המרחק מחצי הצלע עד המרחק אל הקודקוד ההוא , בכל אופן זה לא בדיוק מובן מהשאלה מה מבקשים.

2 לייקים
  1. נניח שאתה בוחר אקראית להתחיל בקודקוד (0, 0). יש לסמן נקודה בגרף במקום (0, 0).
  2. עכשיו הוגרל הקודקוד (2, 2). מחצית הדרך שבין (2, 2) לבין (0, 0) יוצאת נקודה (1, 1). יש לסמן נקודה בגרף במקום (1, 1).
  3. עכשיו הוגרל הקודקוד (2, 2) (שוב). מחצית הדרך שבין (2, 2) לבין (1, 1) יוצאת נקודה (1.5, 1.5). יש לסמן נקודה בגרף במקום (1.5, 1.5).

כך N פעמים, כאשר N הוא הארגומנט שהועבר ל־plot_walks.

לייק 1

האם יש צורך להשתמש בפונקציה distance שהגדרנו בעת הגדרת מחלקת Point? כי נראה לי שכדאי לחשב לפי כל ערך x,y מאשר המרחק שהוא הסכום שלהם… כמו שעושים במציאות למצוא את האמצע בין 2 נקודות
(בדוגמא שנתת זה קל כי זה אותם ערכים אבל למשל, אם היא נמצאת ב-0,0 והיא צריכה ללכת ל-4,0 - האמצע הוא 2,0 ולא 2,2)

תודה!

רציתי לשאול גם אני על חידוד של השאלה. ברגע שקטניס עומדת בקודקוד מסוים, היא לא יכולה להגריל את הקודקוד שהוא כבר עומדת עליו בתור היעד הבא שלה, נכון?
לאחר הצעד הראשוני, כל קודקוד יכול להיבחר?

למה לא?
אין משהו בהוראות שמונע ממנה לעשות את זה.

שתי שאלות:

  1. עבור N=1 צריך לצייר שתי נקודות (את ההתחלה ועוד צעד) או רק את ההתחלה?
  2. למה ליצוא חלון של 4 על 4 אם ציר Y לא עובר את 2?
  1. להבנתי כן, ההתחלה היא 0 ואז הליכה ראשונה (שזה 1).
  2. לא יודע מה הסיבה, אבל תתייחס לזה כעוד סיבוכיות קטנה לתרגיל על הדרך :slight_smile:

אבל היא לעולם לא תגיע ליעד שלה? :frowning:

לייק 1

היא יכולה להגריל קודקוד גם אם היא עומדת עליו.

הארכיטקטורה פה לבחירתך

  1. לא משנה לי באמת
  2. :man_shrugging:, מוזמן לשחק עם זה כך או כך
8 לייקים

היי,
לא הבנתי מהי מחצית הדרך?
האם אני צריך לעלות על הנוסחה לבד?
כי אחרת לדעתי זה לא מוגדר טוב בשאלה …
נניח אני נמצא במקום (X,Y) והנקודה הבאה היא (A,B)
מחצית הדרך תהיה: ((A+X)0.5, (B+Y)0.5)???

זו בדיוק הכוונה :slightly_smiling_face:

היי,
כמה שאלות:

  1. בכל פעם קטניס מגרילה נקודה שאליה רוצה להגיע?
  2. האם נקודה שכבר ציינה יכולה לעלות שוב בהגרלה?
  3. האם יכולה ללכת רק על צלעות המשלוש?
  1. כן
  2. כן
  3. לא

השאלות נענו במהלך האשכול, נא לקרוא להבא :slight_smile:

אני קראתי. שאלתי משום שלא היה לי ברור למרות זאת למרות הפוסט הנעוץ.
כעת הבנתי. תודה

מוודאת שהבנתי נכון
נניח בדוגמא הזאת- אני אמורה ליצור ויזואליזציה של תמונה עם הנקודות :(0, 0) , (1, 1), (1.5, 1.5) עליה?

זה מה שהוא כתב …

כן? אם הנקודות הן: (0,0) ו-(1,1) הנקודה היא (0.5,0.5), לא?

לא , אתה מגריל קודקוד של המשולש ואז מוצא את מחצית הדרך בין המיקום הנוכחי (1,1) למשל , לבין הקודקוד שהגרלת.
הכל כתוב בתגובה של ים למעלה.

אשמח לעזרה:

  1. בשאלה זאת אנחנו אמורים ליצור מחלקה? כי ביקשו רק ליצור פונקציה…
  2. את המיקום ההתחלתי צריך להגריל גם או אפשר לבחור?
  1. צריך ליצור מחלקה
  2. להגריל אותו כי זה סדר הפעולות שצריך לבצע
לייק 1