כמו 0x5f3759df ב-Quake 3?
עברתי על האשכול (והוא הזכיר לי תחלואות רעות בחלק מההגשות שלי, אבל במקביל גם פעמים שחשבתי על זה!),
ואני מודה שאני עדיין לא מצליח להבין איפה בדיוק מספרים “מסובבים בקוד חופשי”.
המשתנים: x, y, בסך הכל מופיעים כשמשתני עזר (לצרכי סינטקס) בתוך פונקציה עם שם די ברור, שמבקשת פרמטרים די ברורים:
def find_black_pixels(pixel_map, width, height):
הפונקציה בת שורה, ואין מה לחטט בה כדי להבין מאיפה הגיעו x, או y, ומה הם באו לייצג.
באשר למה שהפונקציה מחזירה,
השימוש בה בקוד הוא בשורה:
black_pixel_list = find_black_pixels(pixel_map, width, height)
כלומר - המספרים לא “מסתובבים ללא פירוש”, אלא מושמים בתוך משתנה בשם: black_pixel_list.
שגם די מדבר בעד מה שהוא מצביע אליו, וגם קריאה של השורה שבה הוא הוגדר די מספרת לנו מה קרה כאן.
שני התיקונים שאני יכול לחשוב עליהם, הם:
להוסיף את המילה: “Coordinates” לשמות, כך שנקבל:
coordinates_for_black_pixels = find_Coordinates_of_black_pixels(pixel_map, width, height)
אני מניח שזה גם ייתן ל-x ול-y יותר משמעות.
(ולכן לא נצטרך לקרוא להם: “row_in_pixel_map”, או "column_in_pixel_map.
מכיוון שזה נראה לי (אם כי אולי אני טועה) כמו שינוי שאינו הרבה יותר ברור מן המצב הקיים, אני תוהה אם פספסתי משהו.