מחברת 2, תרגיל סולל דרך - הבהרות

שלום,
אני מבין מה נדרש לעשות בתרגיל “סולל דרך”. אך לא מפורט האם הפונקציה אמורה להדפיס את התוצאה, או להחזיר אותה. כמו כן לא מצוין האם יש לקלוט את הפרמטרים מהמשתמש או להציב פרמטרים ישירות (כתוב “הניחו שהקלט שהמשתמש הכניס הוא תקין”. האם זה אומר שצריך לקבל קלט מהמשתמש?)

אשמח להבהרה

ולערכי ההחזרה שלה…

על סמך דוגמאות ההרצה נראה שאין שימוש ב-input אלא רק בהצבת פרמטרים

אין אמת אבסולוטית ולא כולם מבינים דברים באותה צורה; יש שאלות שהיו ברורות לאחרים ואתה שאלת עליהן ויש שאלות שברורות לך ואחרים שואלים עליהן. בבקשה אל תשפוט שאלות של אחרים, המטרה היא לא להרתיע אחרים מלשאול :slight_smile:

לייק 1

נכון, תודה על ההבחנה.
אך אני עדיין לא יודע אם הפונקציה אמורה להדפיס או להחזיר. ואשמח אם הסגל יקח לתשומת ליבו את הניסוחים הלא אחידים ולא ברורים.

אשמח אם תקרא את השאלה עד הסוף לפני שאתה מטיח בסגל האשמות על ניסוחים לא ברורים.

“הנה כמה דוגמאות לקריאות לפונקציה ולערכי ההחזרה שלה:”

אפשר ומותר לשאול, הקהילה הנפלאה פה עוזרת בקביעות לאנשים. נוסח הביקורת שלך לא לעניין.

2 לייקים

שלום ים,
אני קורא שאלה כמה פעמים ומנסה לפתור אותה לפני שאני ניגש לפורום לשאול לגביה.

אם רק מהדוגמות המצורפות אני יכול להבין האם יש קלט משתמש או לא, והאם הפונקציה מדפיסה או מחזירה, זה הופך את השאלה ללא ברורה. ביתר שאת אחרי שבתיאור השאלה לפני הדוגמות כתוב “הניחו שהקלט תקין”, כאילו יש קלט. הדברים האלה אמורים להופיע לפני שניתנות דוגמות.

גם בשאלה “אין לי ונגרט” מוזכר “פלט אפשרי”, כאילו אמורים להוציא תאריך כפלט, אך בהוראות התרגיל מצוין כי הפלט היחיד הדרוש הוא כאשר התאריך יוצא ביום שני. כמו כן, גם בשבועות קודמים שאלתי על ניסוח של שאלות, ולפחות פעם אחת לא קיבלתי תשובה מהצוות.

אם יש שימוש לא אחיד ולא נהיר במושגים קלט/פלט והחזרה, זה אומר שהשאלות לא ברורות ולא אחידות. אז הביקורת שלי היא עניינית ולקונית, ואני לא חושב שהנוסח שלה לא ראוי. לא אמרתי מילה רעה על הצוות, שאני יודע שעובד קשה מאוד, וללא תשלום. ברור לי שאי אפשר שהכל יהיה 100 אחוז מושלם. לכן לא התלוננתי, אלא ציינתי נקודה לשיפור בעיניי.

אין בזה כדי להוריד מההשקעה שלכם, ואם הבנת אחרת, אני מתנצל.