הערה לגבי התרגילים כולם

היי , קודם כל תודה רבה על הקורס הוא מאוד מעניין ומלמד!
יש בעיה שחוזרת על עצמה (לפחות בעיני) בעניין הניסוחים של התרגילים
אני קוראת כל שאלה לפחות 4 פעמים , ברוב המקרים הבעיה מתחילה כשלא כל כך ברור אם צריך לקבל קלט מהמשתמש או לא
לצורך העניין בתרגיל it’s the final לא מובן בכלל מה עושים למרות שעל פניו אמור להיות תרגיל פשוט.
כנל היה גם בתרגיל שעון עולמי , לקח לי להבין את התרגיל לפחות 5 דקות. וראיתי שנכתב פה בעבר על תרגילים נוספים.
בקורס שבו כל הלמידה היא 100 אחוז עצמית צריך לשים דגש גדול מאוד על ניסוח השאלות
וגם עדיין לא הבנתי מה קורה בתרגיל it’s the final אז אשמח להסבר - האם יש צורך בקלט ואם לא אז מאיזה מספר אמורים להתחיל לספור ?
תודה רבה על ההיענות ועל הרצון לשפר :slight_smile:

היי דנה, אנחנו שמחים לקבל פידבק ונשמח אם תמשיכי להעלות בעיות שמצאת בניסוחי תרגילים.

  1. אנחנו שמים הרבה דגש על התרגילים ועל האיכות שלהם בקורס. אתמול כלל הסגל עבר השתלמות ב־Zoom לגבי חיבור וניסוח תרגילים, ואנחנו עובדים קשה על לייצר מאגר תרגילים רחב ואיכותי שיאפשר לכם לתרגל היטב את החומר.
  2. ספציפית, עבור It’s the final – כתוב במפורש “קבלו את[…]” – משמע שאת אמורה לקבל קלט מהמשתמש. ישנה גם דוגמה שאמורה לבאר את העניין.
  3. חשוב לי לציין שעל כל המחברות עברה עורכת לשונית מקצועית מצוינת (שעושה הגהות לעבודות טכניות אוניברסיטאיות ולספרי אוניברסיטה, אבל לא רק), כך שכן היה מאמץ גדול בתחום הנגשת השאלות.

– ים

לייק 1

הי ים
היכן אני טועה בתרגיל?
image

הי,

לא הבנתי מה מייצג midnight אצלך. אבל כהערה כללית, שים לב לתנאי הלולאה שלך, ואיך אתה מקדם את הלולאה. במילים אחרות - האם התנאי של הלולאה יפסיק בעקבות מה שקורה בלולאה (מתישהוא?)
נראה לי שע’י שינוי של תו אחד בלבד אפשר לסדר את הקוד הזה ; )

היי, סליחה שאני מתפרץ פה - אבל ים, להבנתי פונקציה שמקבלת משתנים לא בהכרח מקבלת קלט.
גם לי יצא לא פעם שהייתי מופתע בין הציפייה לקבלת קלט לבין הציפייה לכתיבת פונקציה שמקבלת נתונים (לדוגמא, בתרגיל האחרון - בנק 2.0).
נראה לי שיש לזה פתרון קל - להוסיף “קבלו כקלט” או “קבלו מהמשתמש” לעומת “קבלו ארגומנט/משתנה לפונקציה”. נראה לי ששם גם עיקר הבלבול.
תודה!

2 לייקים