מיותר לציין אך חשוב להדגיש: הקיים הוא מעל ומעבר למצופה לתכנית שמפעילה אלפי תלמידים ללא רווח, במיוחד בתקופת הקורונה והחגים. המענה המקצועי ואיכותי הינו ברמה אחת מעל הקיים היום בשוק, מהניסיון האישי שלי.
פורומים:
ליצר תקנון שמטרתו לאפשר לכולנו - תלמידים ומנהלים כאחד, ליהנות מחווית גלישה איכותית, בסביבת למידה נעימה, מפרגנת ויעילה.
לפתוח אשכול של הצעות ייעול
חובת חיפוש בפורום לפני כתיבת פוסט חדש
סגירה של שרשורים שחוזרים על עצמם.
נעילת פוסטים שנפתרו/נענו
פילטר הודעות בפורום - להוסיף פילטר של נקראו/לא נקראו.
הקשחה על האופן בו מתנסחים בפורום - יש מגמה של חזרה על אותה שאלה מספר פעמיים, זה מביא לשני תוצאות:
• עומס על הפורום מביא לחוסר התמצאות של משתמשים בו.
• חוסר יעילות ברמת המענה למשתמשים.
חוקים לדוגמא:
על הכותרת להיות עניינית וברורה, אשר תתמצת בתוכה את מהות ההודעה.
תבנית לכותרת קשיחה "חוברת מספר XX - תרגיל מספרXX - (ולא לפתוח עוד פוסט דומה אלא להמשיך את הדיון באותו מקום).
תוכן הודעה כמה שיותר מפורט, מומלץ לנסות ולמקד את השאלה כדי שיותר אנשים יכנסו ויעזור. אם לדוגמא יש לכם בעיה בקטע קוד, כותרת כמו “בחוברת מספר XX - תרגיל מספר XX – מקבל שגיאה XX” תגדיל את הסבירות שיעזרו לכם. צירוף תמונה של הקטע קוד + השגיאה שמתקבלת לתוכן הודעה. כמובן שניסוח מפורט “אני מנסה לעשות YZX אבל מקבל A”
מערכת הגשת תרגילי הבית:
- לארכיון לתרגילים שכבר הגשנו - המצב כרגע הוא שכל התרגילים מופעים בעמוד אחד ויש לנו עוד 13 שבועות של הגשות (חמסה)
- לאפשר למי שפספס את הדדליין של ההגשה כן להגיש עבור בדיקה אוטומטית בלבד (זה כלי מצוין לשיפור הכתיבה וכו’)