קושי בניווט בפורום + המלצה על סדר הפעולות הרצוי

אהלן,
ראשית תודה רבה על כל ההשקעה וניכר שיש כאן המון השקעה.
אני מאוד נלחמת לא להרים ידיים כי הניווט באתר מאוד קשה (לפחות עבורי) ומתסכל. אני רואה כמה השקעה יש כאן ומנסה להמשיך.

  1. ב27.3 כתבתי שאלה וקיבלתי עליה מענה מאוד מהיר. אני מחפשת אותה אך כאשר לוחצת על הקישור במייל “בקרו בנושא כדי לענות” זה לא מנווט אותי לשאלה שכתבתי עם התשובות שקיבלתי. ניסיתי גם לחפש בזכוכית מגדלת למעלה לפי שם המשתמש שלי או מילות מפתח שהיו בשאלה אך ללא הצלחה. אשמח להגיע לשאלה שכתבתי על מנת שאוכל לענות לתשובה שעידו מסגל ההדרכה שכתב.
  2. שאלה לגבי המחברות: מה סדר הפעולות המומלץ? האם יש לצפות קודם בכל הוידאוים שהעלת ורק אז לענות על המחברות או להפך - קודם לנסות לבד ואז לצפות? (לדוגמה כאשר אני מקלידה את השאלה הזו נפתח לי מצד שמאל חלון עם מישהו ששאל שאלה דומה. אני מנסה ללחוץ על החלון לראות מה התשובה שעניתם לו ולחסוך לכם זמן אך לא קורה כלום והתשובה לשאלה שלו לא מוצגת אז סליחה על כפל השאלות.)

תודה מראש וסופש נעים

לייק 1

במידה ותרצי , אענה לך על הכל בפרטי ואוסיף אותך לקבוצה בווטצאפ ללא חפירות , רק דברים חשובים ולא תפספסי דבר .
//צונזר, הפורומים נפתח לציבור//

היי,
שמח לשמוע את הפידבק החיובי וגם את השלילי, אז קודם כל תודה :slight_smile:

אני אתוודה ואגיד שאני באופן אישי קצת מתקשה להבין את הקושי, וגם כשאני שואל אני מקבל הרבה תגובות סותרות בנוגע לדברים שצריך לעשות כדי שהניווט באתר יהיה נוח.
יש נושא אחד שמרכז את כל השאלות הנפוצות (הוא נקרא שאלות נפוצות), ויש באנר ענק למעלה בכחול שמסביר את כל פרטי הקורס.

בנוגע לתגובות בעבר – אחרי שבוע מאז שפורסמו, מחקנו את כל התגובות שהיו באשכול “שאלות נפוצות”. אנשים טענו שזה מקשה עליהם להבין איפה השאלות הנפוצות, אז אימצנו מדיניות של נעילת הכרזות הנהלה. מי שרוצה לשאול שאלות יכולה לפתוח אשכול חדש בפורום ואנחנו נעשה את המיטב לענות כמה שיותר מהר.

בנוגע לסדר המחברות – הוספתי את השאלה ל"שאלות נפוצות". אנחנו ממליצים על מחברת -> וידאו -> תרגילים, אבל מאמינים שכדאי שכל אחד יעשה מה שהוא מאמין שעובד לו הכי טוב.

בנוגע להרמת ידיים וגו’ – אני חייב להגיד רגע משהו בטון אישי לכל אלו שפונים אלי ומכריזים שהם ירימו ידיים בעקבות קושי בניווט במערכת. אני אתחיל עם זה שהפידבק שלכם מבורך, אני אשמח לשמוע עוד בכל שלב ואנחנו באמת עושים מאמצים יומיומיים לדאוג שכל הממשקים של הקורס יהיו כמה נוחים שאפשר. המשתמשים שאיתנו מהיום הראשון יכולים להעיד על השיפור הקיצוני שהממשקים שלנו עברו בזכות הפידבקים שלכם. That being said, תכנות זה נושא שממש לא קל ללמוד וצריך הרבה סבלנות וכוח רצון כדי להתמודד איתו. אני לא יכול לספור על הידיים והרגליים של כל העובדים איתי בחברה את כמות הלילות שישבתי מיואש מול מסך ופשוט לא הבנתי למה דברים בקוד לא מתקדמים כמו שאני רוצה. מה שאני מנסה להגיד זה שיש עוד הרבה קפיצות ושנעניגאנז בדרך, ואם נתייאש מדברים כמו ניווט בפורום הדרך שלנו תהיה קצרה במיוחד. אין לי אינטרס מיוחד להשאיר חניך או חניכה, אני לא מקבל תמורה על כמות המשתמשים בקורס (או בכלל), ואתם לא חייבים לקחת את מה שאני אומר, פשוט אני לא רואה איך האמירות האלו מובילות למקום חיובי.

בהצלחה בהמשך הקורס, מקווה שילך חלק ונעים יותר.
– ים

אין מה להשוות בכלל! באמת שעולם אחר מלפני שבוע :stuck_out_tongue_winking_eye:
בתור מישהו שלא נגע בתכנות עד הקורס הזה אני חושב שכל אחד שיעבור את קיפיק הצב לא יתקשה יותר פה בפורום

ועכשיו ברצינות טיפ קטן שעוזר לי לשחות פה… כל הודעה שלא רלוונטית עבורכם ומעמיסה על העין פשוט תשנו את המצב שלה מעוקב/רגיל ל- מושתק זה ירווח את ההודעות וגם אם לא נכנסתם כמה שעות/יום יהיה לכם קל יותר להסתנכרן על מה חדש ולא נקרא
**חשוב לזכור שבמידה ויכתבו תגובה בנושא מושתק לא תקבלו התראה או הקפצה בסדר הכרונולוגי